Дисципліна призначена для вивчення здобувачами теоретичних і практичних положень сучасної вітчизняної та зарубіжної бізнес-культури, для формування навичок ефективних бізнес-комунікацій у різних галузях економіки з урахуванням специфіки їх функціонування в умовах глобалізації ринків. Під час вивчення курсу здобувачі освіти опановують змістовні, етичні та психологічні аспекти бізнес-комунікацій; вчаться диференціювати основні  елементи бізнес-комунікації та професійної культури; удосконалюють комунікаційні компетенції у системі бізнес-комунікацій.

1. Метою навчальної дисципліни «Бізнес-комунікації» є формування у студентів розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділової людини, засвоєння ключових теоретичних положень та вироблення необхідних практичних навичок, що дозволяють підвищити ефективність бізнесової діяльності.

2. У результаті вивчення курсу здобувачі вищої освіти здобудуть такі компетентності:

 - здатність вільно й ефективно спілкуватися державною мовою у сфері фахової комунікації; - здатність працювати в команді та автономно;

 - здатність бути критичним і самокритичним;

- здатність навчатися й оволодівати сучасними знаннями та технологіями;

 -здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу, узагальнення та систематизації; - здатність до організації ефективної ділової комунікації в публічній сфері (бесіда, дискусія, перемовини, брифінг, пресконференція, презентація, проєктна діяльність тощо.);

-  здатність до організації ефективної письмової ділової комунікації. - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях..