Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є розгляд різних сторін маркетингової діяльності підприємства, стратегії і тактики, методів оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства; оцінки рівня задоволеності споживачів, визначення вузьких місць шляхом маркетингового аналізу і розробка методів вдосконалення діяльності підприємства для підвищення конкурентоспроможності.
Метою вивчення дисципліни є Формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок з організації і проведення маркетингового аудиту. Для цього навчити студентів методологічним та організаційним прийомам маркетингового аудиту, а також оптимальному використанню його інструментарію для забезпечення ефективної діяльності підприємства за сучасних умов ринку.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Теорія та організація маркетингового аудиту.
2. Методика маркетингового аудиту.
3. Аудит складових маркетингу.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинговий аудит» є:
- засвоєння сутності маркетингового аудиту та особливостей застосування його методологічних прийомів;
- розуміння ролі та значення застосування заходів аудиту в сучасних умовах маркетингової діяльності;
- формування теоретичних знань та практичних навичок з виявлення маркетингових можливостей учасників ринку за результатами проведеного аудиту;
- оволодіння практичними навичками проведення аудиту складових маркетингу підприємства.
В умовах динамічних змін зовнішнього середовища дуже важливо формувати таке інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингових операцій, яке дозволить не тільки знижувати комерційні ризики, але і стане підґрунтям для удосконалення маркетингу підприємства в цілому. Саме впровадження маркетингового аудиту, який на відміну від фінансового аудиту дозволяє досліджувати маркетингове середовище підприємства з поглибленою діагностикою всіх складових системи маркетингу. Маркетинговий аудит – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробки заходів по вдосконаленню маркетингової діяльності підприємства.
Студент при вивченні дисципліни «Маркетинговий аудит» набуває наступні компетентності:
Загальні компетентності:
ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Фахові компетентності:
СК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
СК6. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта ринку на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.
СК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Р10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться __90______ годин(и)______3___ кредити(ів) ЄКТС.
- Teacher: Олена Борисенко