Предметом вивчення навчальної дисципліни «Медійна та інформаційна грамотність» є загрози у сучасному інформаційному просторі, правила безпечного споживання інформації, інструменти перевірки інформації.
Метою викладання навчальної дисципліни «Медійна та інформаційна грамотність» є формування у студентів теоретичної бази знань з основ медіаграмотності і практичних навичок ефективної та безпечної взаємодії з інформацією, отриманою з медіаджерел, з урахуванням використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній, діяльності студентів та їхньому міжособистому спілкуванні, для запобігання вразливості людини до медіаманіпуляцій і медіанасильства, втечі від реальності, у профілактиці поширення медіазалежностей.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:
Загальні компетентності:
Здатність планувати час та управляти ним.
Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Здатність приймати обґрунтовані рішення.
фахові компетентності:
Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини та сталого розвитку суспільства.
Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:
- самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для розвитку професійних навичок та якостей;
- автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
- Викладач: Вікторія Леонідівна Погребна
- Викладач: Єськова Катерина