Предметом вивчення навчальної дисципліни «Медійна та інформаційна грамотність» є загрози у сучасному інформаційному просторі, правила безпечного споживання інформації, інструменти перевірки інформації.

Метою викладання навчальної дисципліни «Медійна та інформаційна грамотність» є формування у студентів теоретичної бази знань з основ медіаграмотності і практичних навичок ефективної та безпечної взаємодії з інформацією, отриманою з медіаджерел, з урахуванням використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденній практичній, зокрема навчально-пізнавальній,  діяльності студентів та їхньому міжособистому спілкуванні, для запобігання вразливості людини до медіаманіпуляцій і медіанасильства, втечі від реальності, у профілактиці поширення медіазалежностей. 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності: 

Загальні компетентності:

Здатність планувати час та управляти ним.

Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

Здатність приймати обґрунтовані рішення.

фахові компетентності:

Здатність до критичного оцінювання соціальних наслідків політики у сфері прав людини та сталого розвитку суспільства.

Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.

Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:

-                  самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для розвитку професійних навичок та якостей;

-                  автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.