Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Диференціальна діагностика та логопрофілактика мовленнєвих порушень у дітей раннього віку » складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістр спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
Метою викладання навчальної дисципліни «Диференціальна діагностика та логопрофілактика мовленнєвих порушень у дітей раннього віку» є формування у студентів теоретико-методологічних знань щодо виявлення й відмежування порушень мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку та логопрофілактика, виправлення мовленнєвих порушень за допомогою методик корекційного впливу, а також формування професійних компетентностей в області диференціальної діагностики обстеження, абілітації та корекційно-розвиткового навчання осіб з особливими освітніми потребами.
Завдання вивчення дисципліни:
1) створити у студентів системні уявлення про сутність і теоретичні основи логопедичного обстеження дітей раннього віку;
2) сформувати у студентів вміння враховувати загальні та специфічні закономірності становлення і розвитку мовленнєвої функції у дітей;
3) систематизувати та поглибити знання студентів щодо виявлення й відмежування порушеного мовленнєвого розвитку та провідних напрямків виправлення порушень мовлення за допомогою педагогічних методик корекційного впливу;
4) створити умови для оволодіння студентами логопедичними технологіями диференціальної діагностики, абілітації та логопрофілактики мовленнєвих порушень у дітей раннього віку;
5) навчити студентів аналізувати і оцінювати результати діагностичного обстеження та проведеної корекційної роботи.
Навчання ведеться на двох платформах:
https://classroom.google.com/u/0/c/OTIwODYzNDc5OTda
https://us04web.zoom.us/j/4802873620?pwd=OWtjMGs2eDBPU3NpWStuNVcwUmRkZz09
- Викладач: Гавриленко Олена