Основна мета – практики полягає у формуванні професійних умінь, пов'язаних з педагогічною діяльністю, у тому числі функцій проектування, конструювання й організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Види діяльності магістранта в процесі проходження практики припускають формування й розвиток стратегічного мислення, бачення ситуації, уміння керувати групою людей.
Мета науково-педагогічної практики:
- формування й розвиток професійних навичок майбутніх педагогів – викладачів вищої школи;
- володіння основами педагогічної майстерності, уміннями й навичками
самостійного проведення навчально-виховної й викладацької роботи.
Завдання науково-педагогічної практики магістрів.
- Сформувати в магістранта уявлення про зміст і нормативні документи, що регламентують організацію навчального процесу кафедри спеціальної освіти.
- Удосконалювати аналітичну діяльність починаючих викладачів.
- Ознайомити магістрантів з особливостями організації навчального процесу та сформувати вміння проведення навчальних занять дисциплін спеціальності 016 «Спеціальна освіта» зі студентами.
- Формувати адекватну самооцінку, відповідальність за результати своєї праці.
- Навчитися розробляти учбово-методичні матеріали з дисциплін спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
Організація науково-педагогічної практики регламентується:
- положенням про проведення практики студентів у вищих навчальних закладах України, затвердженим Наказом Міністерства освіти України від 08.04.1993 р. № 93;
- методичними рекомендаціями зі складання програм практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженими Наказом Міністерства освіти України від 14.02.1996 р. № 3, 1-5/02;
- положенням про організацію і проведення практики студентів Запорізького національного технічного університету;
- навчальними планами магістрів спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
- Викладач: Зайцева Ольга
- Викладач: Коробейнікова Тетяна
- Викладач: Пущина Ірина
- Викладач: Семенцова Оксана
- Викладач: Сомова Анастасія